Hej

> Tak - niech jeden będzie slave'em a adrugi masterem. Tylko dobrze
> jeszcze jakoś pozbyć sie dns dynamic update z windowsów bo zaśmieca
> logi.  Pamietaj ze RFC na usługe dns obowiązuje wszystkch - nawet
> microsoft ;)
>
> p.s. http://www.dns.pl/dnssec/rfc.html

Dziękuję za pomoc, jak zawsze kolega Wojtek niezawodny :)

Zrobiłem tak: Binda nie ruszałem (master), ale z M$ zrobiłem slave. Wszystko
ładnie zostało skopiowane z Binda na DNS z M$. Teraz jeżeli chcę jakąś nowa
maszynę to rozumiem ze tylko wpisy w Bindzie a M$ sobie to zaktualizuje.

Jest tylko jedna sprawa, AD wymagana (tzn. zalecane jest) ustawienia
"Aktualizacje dynamiczne na Bezpieczne" ale taka opcja jest niedostępna
jeżeli serwer M$ działa jako Slave (dostępne tylko jeżeli jest masterem).

A coś takiego że dwa serwery master w jednej sieci i przekazują (forward) do
siebie zapytania? Jest to możliwe?