On Sat, 2 Sep 2006 16:32:18 +0200, Lech Karol Pawłaszek <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> On Saturday 02 September 2006 16:26, Tomasz Kaźmierczak wrote:
> [...]
> [...]
>
> gcc? To zależy jak rozumieć gcc.
>
> Jak Gnu C Compiler - to rzeczywiście nie kompiluje...
> ...lecz od dłuższego czasu gcc jest rozumiane jako GNU Compiler
> Collection, a
> w skład tej kolekcji wchodzi już także kompilator języka C++.
>
> PS: proszę, zapoznaj się z netykietą - zwłaszcza o sekcji nt.
> toppostingu i
> wycinania zbędnych cytatów.

Nie chcialem flame wywolywac :).
Co do samej ksaizki, moze sprecyzuje - chodzi mi bardzie o c i programowanie w
srodowisku unix/linux. moze duzo wymagam :D, ale cos, co nie tylko
usystematyzuje wiedzena temat skladni jezyka, ale tez wskaze droge do
programowania uslug, intereakcji z systemem, czy nawet jakis wstep do
programowania pod iksy.

Programowac potrafie, podstawy C znam, chcialem po prostu nauczc sie programwac
systemowo tak, zeby mozna to bylo np bez wstydu do cv wpisac :). Ksiazka
(przynajmniej mnie) duzo daje, tak wlasnie nauczylem sie perla - ksiazka dla
podstawy, zeby szukac sobie dalej. Na przyklad do wertowania manuali :)

Co do daty - testuje wlsanie nowego webmaila i cos dziwnego robi, z gory
przepraszam za niewlasciwe daty/kodowania jakies inne smieci. I dzieki za
zwrocenie uwagi.

--
Michał Prokopiuk