witam

posiadam router d-link 524, mam serwer apache ,vsftpd ,ssh itd.. robie sobie
przekierowania dla emula i dc itd.
problem w tym ze nie moge postawic serwerow drugiemu uzyszkodnikowi ,zalezy mi
glownie na www i emulu.
ustawialem router ale dziala to tak ,ze aktywna jest tylko pierwsza regulka
,tzn. jak przekieruje porty np. 777 dla www dla 1 uzyszkodnika i 999 drugiemu
,to drugiemu juz nie dziala ,wpisujac moje ip zewnetrzne
(np.http://72.111.223.12:777/stronka)w przegladarce zawsze trafiam na serwer
tego uzyszkodnika ktory byl jako pierszy przekierowany na firewallu w
routerze... obaj uzyszkodnicy maja oczywiscie rozne ip wewn. rozne porty na
ktorych nasluchuje apache i rozne hostname

z tego co sie orientuje 2 uzyszkodnikow nie moze miec przekierowanych tych
samych portow jednoczesnie,

zna ktos jakies dobre howto albo jakies inne zrodlo informacji (zaznaczam ze
znam google ;) )

dzieki