no witam serdeczanie!

pytanie jak w temacie . Mam u siebie nazwijmy to dwie sieci w domku jedna jest
podpięta pod bezprzewodowy router1 i działa pięknie. druga jest podpięta pod
router2 na kablach(też działa )ale  właśnie to chce zmienić (kabelek nie jest
schowany biegnie po schodach i niszczy sie strasznie). Mam dodatkową
sieciówke wirelles i chciałbym ustawić na jednym komputerze z debianem
zarówno klienta DHCP który pobierałby adres sieciowy z routera bezrzewodowego
i Server DHCP który przydzielałby adres sieciowy dla routera z kablami. Wie
ktoś czy to się jakos nie bedzie gryzło czy coś. Nie chodzi mi tu o jakies
specjalne konfiguracje routingu czy konfiguracje klienta czy servera dhcp bo
to jest  proste. Nie wiem tylko czy jest sens to zaczynac bo może wogole nie
działać stąd pytanie...  czy klient nie będzie bezpośrednio pobierał adresu
sieciowego z tego samego komputera :)...

Podczepienie drugiej "sieci" pod router bezprzewodowy nie wchodzi w gre... za
duże koszta zmian kart sieciowych. do routera podpięte są cztery komputery.

pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030