lista6 pisze:
> Witaj Marcin
> Dzięki za szybką odpowiedź. Co do pytania to nie dokładnie się wyraziłem. Bo
> akurat w tym przypadku system mam na innym dysku, niewielkim ale zawsze. Co
> do Gparted to nie miałem okazji go używać. Skoro już kombinowałeś to powiedz
> mi czy dzięki niemu uda mi się połączyć dwie partycje ext3 w jedną dużą nie
> tracąc danych. Bo w tej zabawie one są dla mnie najważniejsze. Jeśli nie masz
> pewności to już wole kupić płytki i mozolnie nagrywać dane na nie. Co potrwa
> dość długo, ale będzie dawać 100% gwarancje ich bezpieczeństwa. Choć brak
> [...]

To powinno dać się zrobić (Strona GParted mówi, że obsługiwane jest
zmienianie rozmiaru i przemieszczanie zarówno ext3 jak i ntfs), poczytaj
tylko wcześniej na temat narzędzi, z których będziesz korzystał
(ntfsprogs i e2fsprogs). Jeżeli wszystko zrobisz z głową, nie powinieneś
stracić danych (dokładniej - same narzędzia nie zepsują Ci systemu
plików, ale Tobie może się to udać).