Witam
po aktualizacji systemu w którą wchodziła aktualizacja php, apache2, mysql
posypało mi się kodowanie. Sytuacja przedstawia się tak:

Przed aktualizacją miałem bazę, calutka w utf-8, polskie znaczki wyświetlają
się bez problemów. Zaktualizowałem system, mysql, php, apache2 no i
wszystkie polskie literki jakie były zamieniły się na stronie w znaki
zapytania. Wszystkie nowe wpisy dodawane do bazy są wyświetlane poprawnie,
ale te stare nie. W phpmyadmin wyświetlane są poprawnie ale nie na stronie.
Kodowanie mam ustawione na iso-8859-2 w serwisie. Po wyeksportowaniu bazy do
pliku normalnie są w nim polskie literki.

Nie mam już pomysłu jak przywrócić tą sytuację sprzed aktualizacji, żeby
wszystkie dane zawierały ąę itd.

Ma ktoś jakąś sugestię do tego problemu?

Paweł Chyl