W dniu 15 września 2008 14:36 użytkownik Sebastian Nieszwiec
<[EMAIL PROTECTED]> napisał:

> [...]
Dziwne - Wlasnie sprawdzalem u siebie w firmie i wszystko gra. Switch 3COM
SuperStack3 4500 (wczesniej dzialalem tez z 5500). Jedyne co zmienilem w
minicomie to port i predkosc z domyslnych na ttyUSB0 i 19200. Jedyna roznica
jest taka, ze uzywalem adaptera usb2serial co w systemie pokazalo sie
wlasnie jako ttyUSB0.
Za pierwszym razem cos nie zagadalo. Prompt pokazal sie dopiero po
rozlaczeniu i ponownym podlaczeniu 3com'owego kabla do portu serialowego.

Pozdrawiam

--
Marcin 'iwi' Iwinski
jid: [EMAIL PROTECTED] | rlu: 417243