W dniu 1 marca 2009 16:27 użytkownik Paweł Lalewicz <i-pawe...@tlen.pl>napisał:

> Witam wszystkich,
> Czy działa może u kogoś z Was Samba w połączeniu z MySQl chodzi mi o
> przetrzymywanie użytkowników i haseł.
> Szukałem na google ale nie mogę natrafić na żaden opis jak coś takiego
> zrobić i czy jest w ogole możliwe.

Jakis czas temu walczylem nad Samba i MySQL'em. Niestety efekt tego nie byl
zadowalajacy. Moje obserwacje:
1. o ile pamietam musialem sam modyfikowac strukture tabel bo podana w
dokumentacji projektu nie dzialala poprawnie.
2. jak udalo mi sie to uruchomic to okazalo sie ze nie dziala poprawnie pole
"czas logowania", na domyslnych ustawienia moglem sie logowac tylko w
pewnych oknach czasowych. Nie bylem w stanie tego zmienic tak aby moc sie
logowac w dowolnej chwili.
3. po nieudanych probach zdebugowania i poprawienia kodu modulu do obslugi
backendu mysql zrezygnowalem i szczerze polecam LDAP'a.

Do czego potrzebujesz mysql'a? Latwiej bedzie zintegrowac apacha, aplikacje
webowa napisana w php, system pocztowy i sambe z LDAP'em, niz meczyc sie z
raczej slabo rozwijanym projektem.

Pozdrawiam
Mariusz Sielicki