*W dniu 22 czerwca 2009 23:32 użytkownik Marcin Iwiński <
marcin.iwin...@gmail.com> napisał:*

> 2009/6/22 Aleksander Kurczyk <pin...@gmail.com>
>
> Nie znam nikogo kto miałby takiego samego kompa jak ja:
>>
> [ciach]

po pytaj na jakichś forach sprzętowych, albo debian.linux.pl, może
znajdziesz kogoś kto ma z Twojej serii notka (niemusi być identyczny model.
Poszukaj na lenovo.com, jest cała seria do jakiej pasują sterowniki.

...( Może to dziwne. Skoro nie_mogę zainstalować legalnego XPka na numerach

> [ciach]

zgodzę się z przedmówcą, że gdybyś zrobił kopię zawczasu, zaoszczędził byś
dzisiaj. Jednak za udostępnienie nośnika słusznie biorą kasę. Na ich miejscu
też bym brał. Jednak powinni dać możliwość pobrania obrazu po
uwiarygodnieniu klienta.

Czy jeśli teraz pobrał bym i zainstalował pirata, będzie to nielegalne???

> [ciach]

Na 99% będzie legalne pod dwoma warunkami:
1. Jak u Marina I. zapodasz właściwy kod po aktualizacji, kiedy system
zapyta,
2. Zainstalujesz sytem w takiej wersji jaka była dostarczona orginalnie z
kompem (ang.).

 Jakiś debil z Avansu doł znajomemu na próbę tego kompa pół roku przed tym

> [ciach]

I nie sprawdziłeś tego, czy zgodziłeś się z jakiegoś powodu?

> Pożyczyłem wtedy od znajomego płytke z legalnym Homem OEM, i zainstalowałem
>>
> [ciach]

Prawdopodobnie nie były dołączone przez HP, a przez któregoś dystrybutorów,
lub sprzedawców (sklep), przez którego ręce przeszedł. producenci nie dają
płyt instalacyjnych.

>  P.S. Ja też tak mam z Gmailem że jako adres nadawcy jest ktoś kto pisał

Wiesz, nie trzeba jarzyć, że to lista, wystarczy sprawdzić adres i pomyśleć.
To nie magia, jakiś Stefan nie odpowie na maila wysłanego do franka ;) Też
się dziwię, że nie poprawili tego. Może trzeba im to gdzieś zasugerować(?).
;)

-- *
Pozdrawiam, niemcu!

http://www.gnu.org.pl/