W dniu 31 lipca 2009 14:08 użytkownik Rafał Radecki <radecki.ra...@gmail.com
> napisał:

> Witam wszystkich.
>
> Generalnie jeżeli chodzi o Linux-a, z moich doświadczeń wynika, że Debian
> najbardziej mi odpowiada (duża ilość pakietów, solidne wsparcie innych
> użytkowników). Planuję jednak poznać także inne systemy z rodziny Unix. Czy
> moglibyście podzielić się doświadczeniami z nimi związanymi? Które są
> najczęściej wykorzystywane/najlogiczniejsze w działaniu/najprzyjemniejsze w
> użytkowaniu? Którego znajomość mogłaby być cenna w kontekście obecnych
> trendów na rynku pracy?

> [...]

Odpowiedz tez ogolna ;)

Proponuje zapoznac sie z openBSD lub netBSD , Solarisem i FreeBSD i bedziesz
wiedzial wszystko.

Nie bedziemy na liscie rozmawiac co bylo najprzyjemniejsze ,
najlogiczniejsze itd bo to sprowadzi sie do jednego wielkiego flamewaru.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2324.html