Cześć.
Ostatnio otrzymałem nowy komputer (intel i5) z HD IDE, starym DVD/RW , i
prubuje zainstalować na nim debiana 5.04.

1 próba) ściągąłem cd net instal . Startuje z CD, ładnie pyta o język etc by po
chwili dac do zrozumienia ze nie moze znaleźć CD-ROMU. Dysk CD jest napewno
dobry gdyż na komputerze stojącym obok stem z tego dysku instaluje sie
bezbłędnie.

2 próba) no cóż, sprubuje z USB. Tworze odpowiedni USB, ponownie startuje
ładnie z USB-drv,język, konfiguracja sieci, ...i partycjonowanie ... problem w
tym ze nie widzi mojego dysku IDE.

Czy może ktos juz spotkał się s takim problemem i jak sobie poradzić ?

Pozdrawiam
Łukasz