On Mon, Apr 16, 2012 at 06:57:08PM BST, pawlinkag wrote:
> Witam,

Witam,

> dzisiaj chcialem sobie zainstalowac debian 6.0.3. Uruchomilem instalator i
> wszystko przebiegalo dobrze do momentu zidentyfikowania przez instalator
> urzadzen sieciowych.

Próbowałeś najnowszą wersję (6.0.4)?

> W tym momencie komputer "zastygl w bezruchu" a zielona dioda na karcie
> sieciowej informujaca o polaczeniu przestala swiecic . Dodam, iz mam obiecnie
> debiana 5.0.6 i tego typu blad (niemozliowsc wykrycia karty sieciowej)
> zdarzyl mi sie po raz pierwszy.

Na pierwszy rzut oka wygląda to na kartę która wymaga niewolnego
firmware'u. Zapisz firmware na USB i załaduj podczas instalacji.

> Instalacji probowalem przy podlaczeniu kabla sieciowego do wbudowanej w plyte
> karty sieciowej jak i przy uzyciu oddzielnej karty sieciowej.
> Prosze o jakies sugestie

Czy masz możliwość wyłączenia karty sieciowej w BIOSie, a jeśli tak to
czy to zrobiłeś przed próbą instalacji z oddzielnej?

A może to coś innego? Nie wiem, moja magiczna kula słabo dziś działa.
--
Raf