Na innym ProBooku (6560b) miałem podobny problem - skończyło się na
zmniejszeniu /dev/sda2 i rozszerzeniu z przeniesieniem partycji
rozszerzonej /dev/sda3 i postawieniu na niej partycji debianowych.

Niestety ni mogę Ci potwierdzić, że odtworzenie Windows7 się powiedzie,
bo jeszcze nie testowałem.

--

Pozdrawiam,

Krzysztof Ołowski