On Sep 20, 2013, at 1:58 PM, Tomasz Wostal <tomasz.wos...@gmail.com> wrote:

> Może phamm pomoże. Z tego co pamiętam miał wsparcie dla wirtualnych domen,
> ale ostatni raz widziałem go dawno  temu

Dzięki za info, właśnie zastanawiam się czy może nie oprzeć takich maili na
shared mailboxes (http://wiki2.dovecot.org/SharedMailboxes/Shared) - w ten
sposób może dało by się to rozwiązać w ładniejszy sposób. Zastanawiam się tylko
jak tu zsynchronizować skrzynki już istniejące z nową strukturą. Niestety nie
ma możliwości przejść w jednej chwili ze starego systemu do nowego, oba muszą
działać równolegle przez czas re-konfiguracji końcówek a skrzynki musze być
synchronizowane w obie strony na bieżąco.