poderiam na próxima avisar com um pouco mais de antecedencia~?! ou eu estou
atrasado mesmo??????!

--
Ivã C. Dias
user #224882: Linux Counterr

Your favorite stores, helpful shopping tools and great gift ideas. Experience
the convenience of buying online with [EMAIL PROTECTED]
http://shopnow.netscape.com/

Get your own FREE, personal Netscape Mail account today at
http://webmail.netscape.com/

Responder a