2013/8/17 Mònica Ramírez <mon...@probeta.net>

> El ds 17 de 08 de 2013 a les 08:05 +0800, en/na a...@probeta.net va
> escriure:

> La veritat és que crec que com més cèntric millor. Un altre requisit és
> que hi hagi llocs a la vora perquè la gent pugui anar a dinar. A la UPC
> aquest tema és una mica més complicat, per aquest motiu l'havia posat en
> tercer lloc.

Hola,

Al sentir cèntric i tal, veig que potser faig falta:
Jo estudio informàtica a la Universitat Pompeu Fabra (Campus Poblenou).
Se li diu Campus de la Comunicació perquè també estudien Comunicació
Audiovisual i Periodisme. És a dir hi ha infraestructura d'audiovisuals.
Al costat té el centre comercial Glòries i diversos hotels. Està a prop del
metro Glòries, i a Clot té Rodalies.
Té una sala d'actes, aules d'informàtica, projectors i aules de pissarra.

Quants dies es vol fer?
Si fos un cap de setmana el recinte està tancat, per tant, es tindria 100%
disponible.
Si agafa dies entre setmana el tema de les aules (informàtica, pissarra) no
és tan lliure, però sí que es tindria la sala d'actes si no hi ha res més.

Responder a