Operating systems supported Microsoft Windows Server 2012/Microsoft Windows
Server 2008 R2/Microsoft Windows Server 2008, SBS 2011, Red Hat Linux, SUSE
Linux (http://www-03.ibm.com/systems/x/hardware/tower/x3100m4/specs.html)

Aqui tienes los controladores que utiliza el storage interno
http://www.redbooks.ibm.com/abstracts/tips0811.html#raid