En liten ändering för kvällen.
Jag såg precis att Lion's håller på att bygga om nu i mellandagarna, men deras
syster pub som heter "Fridhem" ligger på fridhemsgatan 34, bredvid
arbetsförmedlingen har öppet. Gå ut från tunelbanan och sväng höger så ser man
arbetsförmedlings skylten. Tunelbane uppgången är precis som tidigare den där
SL center ligger (första vagnen om man kommer från stan).

hoppas alla får detta meddelande.
men för samordningen skull bifogar jag mitt mobil nummer:
0733-506219

/joakim