sön 2002-09-08 klockan 06.02 skrev Daniel Mose:
> Hur många kör alltså bekymmersfritt med ovanstående konstellation?
> (nån som ö h t haft några problem med VIA?)

Jag kör en Athlon Tbird 1.4GHz på VIA-chipset (med PC133-minne), och har
inte *märkt* några problem i alla fall. Jag hörde också mummel om
problem med VIA-chipset innan jag köpte det, men alternativet var
ALi-chipset som jag hörde ännu mer mummel om (kommer inte ihåg vad,
tyvärr) så det blev VIA. Hsh, om det inte är väldigt subtilt så har jag
inte märkt något.

mvh,
Martin