Om du är osäker kan du alltid testa att plocka hem 2.4.20 med apt. Apt
kommer ju att säga om det finns andra paket som måste uppgraderas iom en
kernel-uppgradering.
Själv tar jag alltid hem kernel-source med apt (det är samma sak som att
hämta från kernel.org (källkoden ska vara helt orörd).

MVH Mattias Sundberg

Till