Vissa av de X11-applikationer jag kör verkar ha problem med att visa
typsnittet Courier. Exempel på sådan program är Opera, FireFox, Ethereal
och Gimp, medans andra program såsom Konqueror, Licq, OpenOffice osv
inte har några problem.

Det verkar som jag har fonten installerad eftersom xlsfonts -fn
-*-courier-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* ger en lista med med nästan 50
alternativ.

Om exempelvis en hemsida använder sig av Courier så blir texten blank.
Det går fortfarande att markera texten och paste'a in den någon
annanstans.

Någon som har någon idé om vad som är fel?

Till