On Thu, Nov 04, 2004 at 22:12 CET,
         Mikael Bergman <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Routern uppför sig mycket konstigt. Helt plötsligt händer absolut
> ingenting. Ingen trafik alls släpps igenom åt något håll.

Hej,

i och med att du använder en properitär produkt skulle jag rekommendera
att du gör följande:

1. Kontrollerar om det finns en nyare firmware till din bredbandsrouter.
Om det gör det installera denna och se om dina problem försvinner.

2. Kontakta tillverkarens support.

Nu kan det ju också så vara att du har en trasig kabel eller liknande
som ställer till det. Otroligt, men jag har varit med om flertalet
gånger att kabelbyte kunnat hjälpa.

mvh
| Johan Björklund <[EMAIL PROTECTED]> http://whero.net/         |
|  PGP = 813B 014F C0FA B56C FA70  31DC 1C11 3A20 B02B C881 |
| A debugged program is one for which you have not yet found the conditions
| that make it fail.
| -- Jerry Ogdin

Till