Ah, k3b då måste jag ha en massa KDE grejor och min burk är KDE-fri zon.
NeroLinux klarar inte att bränna mp3->audio "on the fly", den funktionen finns
i winXXX varianten av programmet, men inte för Linux.

Hittade ett shellscript när jag googlade, men det fungerar inte alls.

On Sat, 17 Sep 2005 11:38:19 +0200