Helgi Örn wrote:
On 22/11/2007, Peter Karlsson <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Helgi Örn:

På själva sajten står hittar man inte mycket information.
Nej, det gör det nog inte. På www.apt-get.org står inte så mycket mer
än vilka paket som finns där, men det brukar räcka.

Jag kanske är mera ute efter om denna källa är någorlunda pålitlig och
stabil. När jag kör stable då vill man ju ha den det så långt det går
:)

Jag har kört Ubuntu en del men är lite trött på vissa instabila delar,
och CPU slukandet. Å andra sidan har jag en del favvo programvara som
jag alltid vill ha uppdaterad till den senaste versionen.

/HÖ

Jag tycker Christian Marillats paket, dvs paketen som distribueras via debian-multimedia.org, brukar vara mycket stabila. Har använt hans paket länge även innan han började använda den nuvarande adressen.

Mikael