**MplayerÄ aÃtÄktan sonra, bir avi dosyasÄnÄ actÄÄÄmda "ERROR: could
not open/initialize audio device -> no sound" mesajÄyla karÅÄlaÅÄyor
ve ses alamÄyorum ayrÄca alt yazÄ yÃklemek istediÄimde ise avi yerine
.sub dosyasÄnÄ atÄyor, avi dosyasÄnÄ iptal ediyor.
BildiÄim kadarÄyla mplayer begenilen ve kullanÄlan bir program, bu
sorunlarÄn nedeni ne olabilir. (ilgili paketlere baktÄm fakat, sesle
veya altyazÄyla ilgili bir mplayer eklentisi bulamadÄm )

**Gift i kurdum fakat aÃÄlÄÅta, "You need to specify a host and port
to connect to" hatasÄ aldÄm. ProgramÄn ilgili portu aÃÄk deÄil diye
dÃÅÃndÃm fakat hangi portu kullanÄyor bilmiyorum. Kullanan arkadaÅlar
varsa yardÄmcÄ olurlarsa sevinirim.

**Synapticle k3b cd yakma programÄnÄ kurdum fakat program x menÃde
gÃrÃnmÃyor, (not: GNOME kullanÄyorum)

Åimdiden teÅekkÃrler....

Cevap