sarge net-installer kullanarak kurulum yaptim.apt listesini girdim,guncelleme
yapildi.Daha sonra "apt-get install x-window-sytem" dedikten sonra kurulacak
paketler belirtiliyor,44MB verinin alinmasi gerektigi ve acildigi zaman 105 MB
yer kaplayacagi yaziyor ve devam edip etmek istemedigimi soruyor.Ancak burada
ne dersem diyeyim("y" veya "n") "Abort" yazip cikiyor.Debian liste arsivlerinde
buna benzer bi sorun goremedim.Ilgılenenlere tesekkurler