cevaplarÄnÄz iÃin teÅekkÃr ederim. x-window-system paketini akÅam
kurucam. bilmiyorum ev kullanÄcÄsÄ iÃin de bazÄ dizinlerin farklÄ
bÃlÃmlere yerleÅtirilmesine gerek duyulabilir, deneyim edinmediÄim
yada somut Ãrneklerini gÃrmediÄim iÃin biÅey diyemiycem. ama zaten
server uygulamalarÄnda farklÄ dizinlerin farklÄ bÃlÃmlerde tutulmasÄ
uygulanmasÄ gerekli bi durum.

iyi gÃnler.

Cevap