[EMAIL PROTECTED]:~$ cd .openoffice/1.1.2/user/uno_packages/
[EMAIL PROTECTED]:~/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages$ /usr/lib/openoffice/program/pkgchk
> warning: directories not allowed: file:///home/tunix/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages/skip_registration

DediÄini yapÄnca da birÅey deÄiÅmiyor..

Emre KadÄoÄlu wrote:

Hocam tam olarak Åunu yapmalÄsÄn

java yÄ falan kurduktan sonra
$ cd .openoffice/1.1.2/user/uno_packages

$ /usr/lib/openoffice/program/pkgchk

aÅaÄÄ doÄru bir ton ÃÄktÄ alacaksÄn sonra openoffice i aÃÄp diller bÃlÃmÃnden ayarlayacaksÄn.

Alper KANAT wrote:

Merhaba...

ÃÃzÃm olarak tam olarak ne Ãneriyorsunuz ? Åunu bana tam olarak ÃalÄÅtÄrtsanÄz Ãok memnun kalacaÄÄm. BahsettiÄiniz openoffice iÃin olan java paketini de yÃkledim. jvmsetup yazÄp Java'nÄn yerini de gÃsterdim. 1.1.2'de benim ev klasÃrÃmde zaten .openoffice diye bir klasÃr var.. .office diye deÄil..?

Taslak belgesine henÃz bakmadÄm az sonra bakacaÄÄm.

A. Alphan Bayazit wrote:

On Fri, 2005-02-18 at 22:41 +0200, Alper KANAT wrote:

Bu kez ~/.openoffice/user/uno_packages altÄna atÄnca ÅÃyle bir hata alÄyorum:

[EMAIL PROTECTED]:/usr/lib/openoffice/program$ pkgchk
> warning: directories not allowed: file:///home/tunix/.openoffice/1.1.2/user/uno_packages/skip_registration

OpenOffice Writer'Än iÃerisinden YazÄm YardÄmÄ'na girip baktÄÄÄmda Mevcut Dil BÃlÃmleri kÄsmÄ komple bomboÅ..... :( BaÅka bir Ãnerisi
olan var mÄ ? Nerede yanlÄÅ yapÄyorum ya da ?

araya kaynamasÄn, Åu durumdaki sorununuz 1.1.2 icin kullanÄcÄ dizinin .openoffice/1.1.2 yerine office Åeklinde deÄiÅtirilmesinden kaynaklanÄyor sanÄrÄm. taslak belge de yenisi yazÄyor zaten.

Eger blackdown kullanÄyorsanÄz, sonuÃlardan haberdar ederseniz
sevinirim. O kisim benim icin hala muamma.

kolay gelsin

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper