Ben bir ara donanÄmÄmÄ tamamen deÄiÅtirirken sÃyle yapmÄÅtÄm;
DebianÄmÄ eskisinde kurduÄum Åekilde (2 CD'den) kurdum.  (paket
secimine dokunmadÄm)
apt cache dizinini yeni sabitdiskime  kopyaladÄm. dizinde bir "dpkg -i
*.deb" komutunu ÃalÄÅtÄrdÄm eski sistemimde olan bÃtÃn pakatler
sorunsuz kuruldu ve hià baÄÄmlÄlÄk sorunu yaÅamamÄÅtÄm. (Zaten
debian'Ä  bu yÃzden sevdim)
tabi cache dizininde bir temizlik yapmak gerek..
Kolay gelsin