maerhaba arkadaslar ben debian kurmaya calısan biriyim
ancak xserver sorunu cozemiyorum baska altarnetif
olarak knoppix 3.6 ile apt kaynakları hazırmıs
onunlada kurabilirmiyim bu sorunu asmadım bi turlu
ekran kartı nvdia 128 mb fx5200 nası is busID soruyor
bende 1:0:1 yaptım knoppix boyle sorulari sormuyormus
direkt kuruluyormus daha denemedim ama sizce nasıl
olur daha denemedim ama kafamda soru war bu kadar apt
paketi nereden gelecek weya  guncel olanları bir suru
soru fikirlerinizi paylasırsanız sevinirim .THE OPEN
CODE ROOO...