o zaman dnslerinizde sorun var /etc/resolv.conf dosyanÄza Åu adresleri girerseniz sorun ÃÃzÃlÃr.

search
nameserver 212.98.2.225
nameserver 212.98.2.245
nameserver 144.122.199.90
ya da kendi dns inizi kurun ttnet dnsleri Ãok vahim durumda bu aralar ben kendi dns imi kurdum onu kullanÄyorum Ãok baÅarÄlÄ
kendi dns serverÄnÄzÄ kurmak iÃin

apt-get install bind
komutu ile bind Ä yÃkleyin daha sonra resolv.conf dosyasÄnÄn iÃindeki diÄer adresleri silip sadece

nameserver 127.0.0.1

satÄrÄnÄ bÄrakÄn daha sonra da chattr +i /etc/resolv.conf ile bu dosyanÄn sabitlenmesini saÄlayÄn. sayfalar Ãok daha hÄzlÄ aÃÄlÄr bÃyle yaptÄÄÄnÄzda.
why not yazmÄÅ:

Vermis oldugunuz iplere ping cektigimde cevap aliyorum.