Åu an sarge kullanÄyorum ve birkaà haftalÄk kubuntu deneyimim oldu. Äkisi arasÄnda bir karar vermeye ÃalÄÅÄyorum. AklÄma takÄlan bazÄ sorular var:
1-)Acaba kubuntu nun source listesine sarge nin adreslerini eklesem bi sorun ÃÄkar mÄ?
2-)Bir de listede aktif olmayan ,baÅka bir deyiÅle (universal)unoffical kaynaklar var. Acaba bunlarÄn resmi yansÄlardan farkÄ ne?
3-)Ubuntuya has www.apt-get.org gibi bi adresi var mÄ?
4-)Debian(testing) deki saÄlamlÄk ubuntuda da var mÄ?
TeÅekkÃrler

-- To UNSUBSCRIBE, email to [EMAIL PROTECTED] with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact [EMAIL PROTECTED]

Cevap