Iki makina arasinda yapacaksan problem olmaz, ama birden fazla
makinanin ayni agda birbirlerine erisim durumu oldugunda NFS epey bi
slklntl yaratiyor, mesela benim network'te bir web, bir mail, iki dns,
bir de tacacs makinasi var, her sabah backup aliyorlar merkezi bir
makinaya, nadir de olsa (10 veya 12 kere de bir kere) makineler
yuklenince, backup server'i restart etmek gerekiyor, networking
stop/start kurtarmiyor, ve restart olunca, digerleri bulamiyor backup
makinasini, sonra gidip mount, unmount ugrastiriyor.

Eger multi makina yapacaksan, cron joblarinda zamanlamaya yarim saat
aralar koyarsan, sorun ortadan kalkiyor, yani 5 makina toplam 2.5
saatte backup aliyor, ama restart etmek zorunda kalmiyorsun.

Basima geldi, paylasayim dedim.

Cevap