Merhaba,

Su ana kadar gelinen noktayi kisaca ozetlemeye calisayim. Senlikte
Debian ile ilgili bir stand acilmasi ve diger konulari Recai bey senlik
komitesine aktardi. Senlik komitesi stand icin olur verdi. Bunda bir
sorun yok. Tek sorun bizim stand icin yeterli malzemeyi tedarik
edebilmemiz. Gorebildigim kadari ile stand'da gorev alabilecek
arkadaslarimizda yeteri derecede var. Bunda da sorun olacagini
zannetmiyorum.

Senlikte Debian-Turkiye olarak bir tanisma paneli olacak. Bir araya
gelip tanisip, sohbet, soru/yanit havasi icerisinde kaynasmaya
calisacagiz :-)

Ayrica Debian ile bir tanede seminer olabilir. Bu kesinlik kazanmadi
henuz.

Selcuk bey daha once listede de belirtigi gibi stand icin bir seyler
hazirlamaya calisacak. Ercin beyin cevirisini yaptigi (yada yapmakta
oldugu) bir calisma var onuda brosur olarak bastirip standda dagitmaya
calisacagiz. Brosurun bastirilmasi isi ile de Selcuk bey ve Murat
ilgilenecek.

Recai beyinde stand icin temin edilebilecek malzemeler konusunda farkli
yerlerle gorusmeleri var.

Senlige gelebilecek olanlari http://senlik.debian-tr.org/list.php
adresinden takip edebilirsiniz.

Ayrica daha once bu listeye "Su an belli degil" gibi bir ibare dusup
daha sonra durumunuzu netlestirmisseniz yeni bir kayit daha
girebilirsiniz. Ayni isimden iki kaydin girilebilmesine izin verdim. Ben
boyle bir durumda eski kaydinizi silerim. Veya oraya dustugunuz notlara
ilave olarak yeni seyler de hatiriniza gelmisse yine ikinci bir kayit
olarak girebilirsiniz. Ben ara ara kontrol edip mukerrer kayitlari
silerim.

Kalacak yer konusunu ise bir an once netlestirin bence. Ben Ankaradayim,
sorulmasi gidilmesi gereken bir yer olursa bana da bildirebilirsiniz.
Ben de buradan elimden geleni yaparim.

Unutmadan stand'da bulunmasi gereken en onemli malzemelerin basinda
Sarge CDsi geliyor :). Bunun icin herkes gelirken mumkun olabildigince
CD hazir edip getirebilirse iyi olur. Elimizde Sarge net-install
cdlerinden ve Sarge tam kopya setinin ilk iki cdsinden bol miktarda
bulunmasinda fayda var.

Heralde simdi heyecaniniz daha da artti :)

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin