Bir testing kullanıcısı olarak kde 3.4 yüklemek amacıyla dün apt-pinning yaptım. Ama anladığım kadarıyla 3.4 sürümü unstable a da girmemiş. Sarge duyuruluncaya kadar da kde 3.4 sid e girmeyecekmiş bunu öğrendim. (kaynak: http://wiki.debian.net/?Kde34) Acaba deb http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde-3.4.0 ./ yansısından kursam başımı ağrıtır mı? Buradan kurup kullanan var mı? Sorun çıkarıyor mu? Şimdi bunun içinde kdm de varmış. Ben asıl kdm için kuracağım çünkü www.kde-look.org adresini sıklıkla gezen biri olarak kdm splashlarında canım kaldı :)

Cevap