apache`nin apache2.conf dosyasinda character encoding ile ilgili kisim var. burada gerekli degisikligi yapinca sorun cikmiyor.
http sunucu browser`a yanit gonderirken gerekli header`lari bu sayede gonderiyor.

----- Original Message ----- From: "Hakan Kocakulak" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Wednesday, May 04, 2005 9:15 AM
Subject: browser'da encoding set etmem gerekiyor

Merhabalar, Debian sarge sisteme apt-get ile mantis diye php tabanli bir bug takip yazilimi kurdum. Ayrica turkce dil destegi verdim. Sorunum su. Php sayfalari turkce geliyor. Ancak istemci makinalarda turkce karakterleri duzgun gorebilmem icin sayfalarin her refresh olmasi sonrasinda browserdan encoding turkce secmek gerekiyor Turkce destegini verirken acaba headera meta tag falan eklememisler mi acaba diye dusundum fakat headerda ilgili meta tag var. Bu durum apache'nin ya da php nin ayarlari ile ilgili bir sey midir? Bir fikri olan var midir?