On Sat, May 28, 2005 at 09:14:49PM +0300, Fatih ARSLAN wrote:
> Evet thread sorunu haloldu :)
> Mutt gitikce güzelesiyor, benimde hosuma gidiyor.
> Ama söyle birsey varki, c tusu hicbirsey yapmiyor.
> c tusuna hicbir tus atanmamis, hatasi veriyor mutt.
> Onun ici haril haril bunun cözümüne ariyorum.

.muttrc icerisinde "set folder" ve "mailboxes" tanimlamalarini yapmissan
"c" tusunun aktif olarak calisiyor olmasi gerekir. Bu tanimlar ile ilgili
bilgiyi daha onceki iletilerde gondermistim. Dilersen tekrar kontrol et.

> Debian bana maileri yolamiyor, daha demin yolladigimi bana göndermedi,
> yada procmail onlari baska yere yoluyor.

Listeye uyeligin sorunsuz sekilde olmussa yani  "Welcome" mesajini almissan
sorun olmamasi gerekir. Bu durumda procmail ayarlarini kontrol etmelsin.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin