Eğer üslubtan rahatsız olduysanız özür dilerim hiç bir kötü niyet ile
bir şey yazmadım. Ben sadece bize okullarda öğretilen organizasyon
yapılarının burda gereksiz olduğunu düşündüğüm için yazdım. Ayrıca
görüşlerinize saygım olduğu ve fikirlerinizi değerli bulduğum için
sizinle tartışmak üzere bir önceki postayı göndermiştim. Hiç bir şekilde
size saygısızlık etmedim. Tamamen yanlış anlamışsınız.Ayrıca,
kendi yazdığıma şöyle bir daha bakınca, yanlış anlamaya son
derece müsait duruyor özür dilerim.

Ben orda sizin de benim gibi işletme eğitimi aldığınızı varsayarak, okullarda öğretilen bu teorik bilgilerin bazen sadece zarar getirdiğini söylemek istemiş ve o yaklaşımları eleştirmek için yazmıştım. Ama gerçekten dediğiniz gibi tam bir kıraathane üslubuyla olmuş, kusura bakmayın.

Çağatay Tengiz yazmış:

Kast sistemi kuralım, sulta yaratalım demedim. Organize olalım dedim. Mümkünse de bu organizasyona gönüllü kişiler yön versin, mentatlık yapsın kast ettiğim buydu. Anahtar kelime : *Takım çalışması*.

Sanırım yanlış anlaşıldım ya da daha doğrusu size derdimi tam anlatamadım.

Neyse bu noktadan itibaren bu konu ile ilgili yorum yapmayı kesiyorum çünkü verilen cevabın üslubu benim alışkın olduğum iletişim saygısının altında kalıyor.

Saygılarımla

Çağatay Tengiz

Emre Kadıoğlu yazmış:

Hocam sana okulda öğretilen ile bizim aramızda ufak bir fark var.