Selamlar,

Çrş, 2005-06-15 tarihinde 23:10 +0300 saatinde, FIRAT KAYMAK yazdı:
> arkadaşlar  bir sorunum var. neden maillerim sadece okunuyorda
> cevaplanmıyor.debian manifostasına ters değilmi sizce?
Buradaki herkesin herşeyi bildiğini düşünmüyorsunuz herhalde ?
Bilen birisi varsa yanıtlayacaktır ki buradaki hiç kimse herhangi bir
soruya cevap vermek zorunda değil.

> sorunum:
sorununuza gelince,

> tochnog adında bir analiz programını sistemime apt-get ile kurdum fakat
> programı çalıştırmak istedim.ve aşağıdaki hatayı aldım. bu sizce ne
> demek ve bu sorunu nasıl aşarım.
ilk defa duyuyorum bu programi, basit ve düz bir mantıkla verdiği hata
mesajından yola çıkarak diyorum ki,

> debian:/home/linux# tochnog
>
> Error: cannot open : tn.dat
> debian:/home/linux#
büyük bir ihtimalle "tn.dat" adında bir ayar dosyası var bu programın ve
bu ayar dosyası olmadan çalışamıyor. Biraz internet araştırması
sevinilecek sonuçlar doğuracaktır kanaatindeyim.

--
 .''`.     Gökmen GÖKSEL  [EMAIL PROTECTED]
: :'  :                      dcl.azmesai.net

Cevap