On 6/16/05, koray <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Merhabalar,
az önce fark ettim ki ftp ile upload yaparken web sayfalarına
giremiyorum aynı anda. sayfalara ulaşamıyor. upload işlemini kesince
herhangi bir sorun çıkarmadan giriyor.
sorun ne ile alakalı olabilir kestiremediğim için ekstra bilgiler
veremiyorum, ancak bilgisayar server falan değil.
Bunun bu sorun olduğunu zannetmiyorum. Bu normal birşey. Ancak upload ederken bi şekilde upload hızını sınırlarsan o zaman sayfalar açılır.

iyi çalışmalar,
koray