Merhaba,

* [EMAIL PROTECTED] [2005-06-16 09:58:41+0300]
> Aşağıdaki hatayı alıyorum.
>
> Error - Perl execution failed
>
> Undefined subroutine &main::init_config called at ./postgresql-lib.pl line 7.
> Compilation failed in require at /usr/local/share/webmin/postgresql/index.cgi
                                       ^^^^^^^

Burada bir sorun var.  Debian paketinden once elle (/usr/local altina)
kurdugunuz bir postgres mevcut saniyorum.  Bir sekilde o kurulum devrede
olabilir mi, PATH degiskeninde /usr/local/bin oncelikliyse mesela?  Bu
ozel kurulumu kaldirmayi veya etkisiz hale getirmeyi deneyebilirsiniz.

--
roktas