Merhaba,

Debian yöntemleriyle Java paketi oluşturmak istiyorum ama başarılı olamıyorum. Sebebi ne olabilir ? Java'nın sitesinden wget ile java self-extractable olan paketi aldım, dosya adı uzun olduğu için wget -b java_paketi_adresi -O java.bin komutunu kullanmıştım.. Şimdi böyle bir hata alıyorum. Ne yapabilirim ?

[EMAIL PROTECTED]:~/tempjava$ fakeroot make-jpkg java.bin
Creating temporary directory: /tmp/make-jpkg.XXXXdT9SVA

No matching plugin was found.
Removing temporary directory: done

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1