On Tue, Jun 21, 2005 at 10:14:24PM +0300, Yilmaz Bilgili wrote:
> DHCP'den IP aldığım yerlerde resolv.conf daki nameserver ayarı da
> değişiyor. Halbuki kendi sistemimde DNS kurulu. Ben sürekli kendi
> sunucumu kullanmak istiyorum. Bu ayarı sabitlemenin bir yolu var mıdır?
> resolvconf paketi kurulu değil.

Bir yöntem de benden (yine dhclient kullandığınızı varsayarak):

/etc/dhclient.conf dosyasina:

        interface "eth0" {
            prepend domain-name-servers 127.0.0.1;
        }

DHCP sunucunun verdigi DNS sunuclarını ne olursa olsun kullanmak
istemiyorsanız, prepend yerine supersede kullanmanız gerek.
Ancak çok çok özel durumlar dışında supersede kullanmaya ihtiyaç
duyacağınızı sanmıyorum.

Kolay gelsin,
--
çağrı