Merhaba,

Debain unstable kullanıyorum. Dün akşama kadar fontlarım ile bir sorunum yoktu. Dün akşam elektrik kesildi makinayı tekrar başlattığıımda şu sorunlar ile karşılaştım :

- Alışkın olduğum fontlar KDE ve GNOME bazlı uygulamalarında karşıma çıkmıyor - Fontların render edilmesi problemli gibi. Doğru terimi bulamıyorum ama kenarları tırtıklı gibi (hem monotype hem de truetype fontlarda)

Bir de dün akşam elektrik kesilmeden önce SANE ile denemeler yapmıştım acaba yükledeğim paketler bir şeyleri çatlatmış olabilir mi?

Kısaca Debian'da X font yönetimini / ayarlarını nereden yapabilirim veya bu problemi çözebilmem için uygulamam gereken metodoloji nedir?

Teşekkürler

Cevap