On Cum, 2004-06-18 at 16:05 +0300, Onur BINGUL wrote:
> Selamlar, kullanıcıları internet erişimlerini denetlemek için squid
> kullanmak istiyorum .Deb paketleri içinde quid ve squid-client vardı
> ben squid’i kurdum fakat hostname’i bulamadım diye bir hata veriyor.
> Ayrıca squid-guard ve squid-cgi kullanan arkadaşlar varsa bana birz
> fikir vermelerini rica ederimHerkese iyi çalışmalar

Selam,

Squid kuruduğu sistemin domain adını bulmaya çalışıyor ve bulamayıncada
haliyle hata verip çalışmıyor. Ağınızda bir DNS sunucusu var ise
yapılandırmasını gözden geçirin, yok ise /etc/squid.conf dosyasına şöyle
bir satır ekleyin:

visible_hostname proxy.alanadim.com.tr

bu satırı ekledikten sonra squidi başlatabilir hale gelecektir.

Kolay gelsin.

--
Erçin EKER
UIN     : 82166138