Selam,

Konudan uzaklaşıyorsunuz. Konu tek kullanıcılı kipte root
parolası olsun mu'dan çıkıp ağ güvenliğine geldi ki, zaten
tek kullanıcılı kipte siz el yordamıyla bağlamaya zorlamadıkça
ağ bağlantısı söz konusu değildir. Adı üzerinde tek kullanıcılı kip.
Ve yine harcıalem dağıtılan Debian'dan sözediyoruz. Profesyonel
çok yüksek güvenlikli arkasında profesyonel destek bulunan
sistemlerden değil, zaten öyle bir sistem kullanan bu listede
çözüm aramaz ve böyle sistemler bu listelerde konuşulmaz...
Bir ağ yöneticisi istiyorsa, init 1'e parola koysun, ama
benim makinamın buna asla ihtiyacı yok. Ağ yöneticisinin
yapabileceği birşeyi herkese metazori uygulamak işgüzarlıktır.
Üstelik Linux henüz ağlara sunucu olmaktan öte bir konuma
hala erişememişken ve bunun dışında kişisel ikinci bir sistem
olmaktan kurtulamamışken bu alenen işgüzarlıktır.

Esen kalın,
Nilgün

Sal 18 Eki 2005 23:51 sularında, Bulent Murtezaoglu şunları yazmıştı:

Cevap