Merhabalar;

Degerli vaktinizi fazlaca almadan hemen konuya girmek istiyorum...
Acilen cevabini bulmam gerekli olan birkac sorum var..

  • Asagida verdigim kernel listesindekilerin birbirlerinden farki nedir?
-kernel_image_2.4.27-2-386
-kernel_image_2.4.27-2-686
-kernel_image_2.4.27-2-686-smp

-kernel_image_2.6.8-2-386
-kernel_image_2.6.8-2-686
-kernel_image_2.6.8-2-386-smp

  • Mail Transfer Agent(MTA)yi nasil devre disi birakirim?(Sistem acilirken Cok fazla zaman aliyor.bu yuzden kapatmak istiyorum)
  • Debian 3.1r1 icin Kernel derlemesi nasil yapilir?(lutfen adim adim islem basamaklarini yazarmisiniz? Cunku elimde baska islem basamaklari mevcut ve saglikli calismiyorlar)(indirilen=kernel-2.6.16)
  • Konsolda ekran genisligi tam ekran gelmiyor.Pencere gibi kucuk kaliyor bir defa "ls" yapiyorum ekran cok kucuk kaldigi icin hemen doluyor. Xwindows da boyle bir durum soz konusu degil tam ekran aciliyor.
  • Debian ses kartimi tanimadi. Nasil tanitirim?
  • Linux dan linux a baglanti nasil yaparim?
  • Konsolda mouse destegini nasil aktif edebilirim?
Bilgisayarim:
P4 2.8 533 fsb
768 ddr ram
40gb hdd
ati radeon m200(340) 128mb paylasimli
AC97 yada Ali5xxx serisi olacak(cunku knoppix boyle tanimis ve calistirmisti...)
cd-rw &dvd combo
fdd
15"LCD
hp-compaq nx9010 dizustu

Hersey icin kocaman tesekkurler... Saygi ve sevgilerimi sunarim....

Yahoo! Mail
Bring photos to life! New PhotoMail makes sharing a breeze.

Cevap