merhaba

dün netinstall'dan unstable güncelleme ve farklı bir pc'e kurulum
yapıtım ama ne yazık ki sonrasında... kurulum
aşamasında bir dosyayı açamadı. bundan dolayıda
güncellenen pc ile kurulum yapılan pc bir nevi çökmüş oldu. bir bug
olabilir mi ? (ne çile çektim :) ardından testing e geçtim
kurulumları bitirdim ama Eclipse programı testing depolarında
mevcut değil.

1-unstable hata duyurusu nerden okuyabilirim güncelleme yapmadan önce göz
atmakta yarar.
2-debian.org da Eclipse nin ne zaman testing deposuna gireceğine dair bir
bilgi içeren bölümü var mı ?

teşekkurler