15 Ara 2006 Cum 13:16 sularında, Hakan Yiğit şunları yazmıştı:
> Selam
> Aslina bakarsaniz problemimiz tam olarak bu degil,
> Squid de yasaklama yapabiliyoruz dosya indirme de de yasaklamalar aktif
> olabiliyor ama sorun surada
> iso uzantili dosyalar buyuk boyuttalar ozellikle Linux surumlerine ait
> olduklarinda, ayni anda iki kisi bu dosyalari indirmek istediginde tum
> trafigi somuruyor oluyorlar ornekteki gibi yaparsam da bu sefer sabit  bir
> bant genisligi kullandirmis oluyorum .
>
> ben dosyanin download edilirken boyutuna gore bandwith i belirlemek istiyorum
> [...]
Selam,

Böyle bir sınırlamayı aşmak kolay olur kullanıcılarınız için.
Dosyayı parçalayıp indiren programlar var. Zaten sizin istediğiniz
yönde çözüm geliştiren olmamış (Google öyle diyor); çoğunluğun bir
bildiği olmalı... Başka bir yöntem daha yararlı olabilir.

Esen kalın,
Nilgün

Cevap