        From: blackwind [mailto:[EMAIL PROTECTED]
        Sent: Friday, March 16, 2007 5:47 PM
        To: debian-user-turkish@lists.debian.org
        Subject: Re: xgl ve ba?ka problemler

        Pardon sol değil sağ olacaktı. Yani en sağ kenar bilgisayarımdaki
touchpad'in üzerindeki aşagı ok çiziminin dısında kalan bölge. qsynaptics ile
uğraştım wheel'i sağa sola aşagıya yukarı köşelere alma gibi seçenekler var ama
mesela sol kenarda algılama alananı kalınlaştırmak gibi bir şey yok. Ama bu çok
önemli değil.